I miss you

Hi , saje nk post sebab bosan. Ade org syg mcm tk ade. Hm entah la. Myb 9 bulan tu dah cukup untk kita ? Byk dh dugaan yang kita tempuhi bersama smpai dh muak ? Kan ? I tahu you pun rase mcm tu jgk. Yea I boleh nmpk. Nows day pun kita always gaduh. Kenapa ? sebab masing2 mcm dah tk care each other.

Dulu kalau I merepek you la org yg chill kan I. Bg I ayat karangan yg pnjgn hehe suka okay.'B, please la I syg you sorg' , 'Sayang , you jgn leave I' , 'Love you so much' , 'B, I need you' and we continue untill we gonna be fine. Now tk ade lg. 'suke hati you la kiki nk buat ape' , 'you cari lah org lain yg boleh buat you happy' , 'Jgn cari I lg' , 'BYE' .hmm Walaupun kite mcm tu I still syg you. Klau you rase I ni tk terbaik untk you. Hmm k just honest at me. I akan try faham :') I love you with full of my heart. Takecare sayang.

Prince ,